Verbetering en klachten

Vragen en suggesties voor Erasmushuis

Introductie

In zorgcentrum Erasmushuis zien we graag dat u het goed heeft. Daar doen we allemaal ons best voor. Maar… goed kan altijd beter. Daarom horen we graag van u en uw naasten hoe we onze zorg en activiteiten nog beter laten aansluiten bij wat u graag wenst.

Extra aandacht voor uw wensen

  • In gesprek met u en uw familie
    Regelmatig zitten we met u en eventueel uw familie en/of mantelzorger(s) om de tafel om te horen hoe het met u gaat en hoe het u bevalt in ons verpleeghuis. Heeft u een wens waarmee we u uw verblijf beter kunnen maken? Deel het. Waar mogelijk spelen wij er graag op in.
     
  • Ideeënbus
    Ziet u wat beter of anders kan? Zet uw idee op papier en gooi het in de ideeënbus naast de receptie.

Klantonderzoek

Een keer per jaar houden we in verpleeghuis Erasmushuis een klantonderzoek. Krijgt u de vraag om deel te nemen? Doe mee, want dit is uw kans om uw mening en uw ideeën door te geven.

Spreek erover met onze (zorg)medewerkers

Bent u ontevreden of heeft u een klacht? Praat er altijd eerst over met de betrokken medewerker of contactverzorgende. Voor opmerkingen, vragen, ideeën en suggesties kunt u ook terecht bij uw contactverzorgende of de cliëntenraad.

Klachtencommissie

Bij Erasmushuis zien we uw klacht als een kans om het nog beter te doen. Lucht gerust uw hart bij de medewerkers, teammanager of onze cliëntvertrouwenspersoon. We gaan serieus en open met uw klacht om en proberen er samen met u uit te komen. Lukt dat niet en wilt u geen bemiddeling door onze cliëntvertrouwenspersoon? Leg uw klacht dan schriftelijk voor aan de Klachtencommissie Evean. Stuur een e-mail naar klachtencommissie@evean.nl. Een brief sturen kan ook: Klachtencommissie Evean, Postbus 68, 1440 AB Purmerend.